Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych – jakie cechy powinna posiadać dobra firma?

16.07.2024

Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych to usługa kierowana do klientów B2B. Korzystają z niej firmy produkcyjne, handlowe, deweloperzy, właściciele hal magazynowych, produkcyjnych czy instytucje użytku publicznego. Sprawdzamy, jakie firmy są w stanie obsłużyć poważne zadanie, jakim jest sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych i jakimi kompetencjami powinni się legitymować tacy wykonawcy.

Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych – duże potrzeby rynku

Potrzeba ogradzania posesji, na które nie mogą dostawać się osoby niepowołane, nie jest specyfiką tylko polskiego rynku. Podobnie wygląda to w innych krajach Europy (i świata). Ogrodzenia panelowe stanowią formę wygrodzenia terenu, ale przede wszystkim zabezpieczają przed włamaniem, kradzieżą czy kręceniem się nieproszonych gości po prywatnym terenie.

Ponieważ ogrodzenia modułowe doskonale radzą sobie ze wszystkimi stawianymi im oczekiwaniami, popyt na nie wciąż pozostaje wysoki, a firmy, w których ofercie jest sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych, zawsze mają co robić. Ogrodzenia systemowe otaczają magazyny, hale produkcyjne, firmy i budynki biurowe, inwestycje deweloperskie, szkoły, przedszkola, place zabaw, urzędy i wiele innych obiektów. Niektóre z nich o bardzo dużej powierzchni, a więc i otoczone bardzo dużymi gabarytowo konstrukcjami ogrodzeniowymi.

Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych – czego oczekują klienci?

Weryfikując oferty firm, które produkują płoty panelowe, klienci biorą pod uwagę najważniejsze kryteria, na podstawie których dokonują wyboru. Poznajmy je bliżej.

  • Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych – producent paneli ogrodzeniowych 2d i 3d, oferta. Klienci bezwzględnie oczekują tego, że w ofercie jednej firmy znajdą wszystko, co niezbędne do realizacji zlecenia. Jeśli chodzi o ogrodzenie panelowe, to w zasadzie kilka elementów: panele ogrodzeniowe, podmurówka betonowa, słupki ogrodzeniowe, akcesoria ogrodzeniowe, bramy i furtki, szlabany wjazdowe. Sytuacja, w której oferta nie uwzględnia któregokolwiek z potrzebnych komponentów, wymusza koordynowanie zakupów w dwóch lub większej liczbie miejsc, co powoduje stratę czasu, który bywa na wagę złota, utrudnia również skompletowanie zamówienia o niezbędnych parametrach. Jednym z kryteriów, które musi uwzględniać sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych, jest więc bez wątpienia oferta, w której nie brakuje niczego.
     
  • Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych – jakość. Koszty dużego ogrodzenia panelowego to nie jest mały wydatek. Klienci nie chcą oczywiście wydawać więcej, niż to konieczne, nie chcą jednak również inwestować  środków w produkty słabej jakości. Ogrodzenia panelowe mają być niezawodne, trwałe, solidne i wytrzymać wiele lat bez konieczności ponownych inwestycji. I to bez wątpienia kolejne krytyczne kryterium wyboru, które jest brane pod uwagę podczas weryfikacji ofert i oceny kompetencji oferentów.
     
  • Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych – wielkość produkcji/dostępność/mobilność. Kilkanaście paneli i potrzebne do nich komponenty to nie jest duże zamówienie. A co w sytuacji, kiedy do ogrodzenia jest działka o ogromnej powierzchni, na której znajdują się budynki biurowe, hale produkcyjne, magazynowe wraz z rampami załadunkowymi i parking dla klientów? Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych powinna oznaczać bardzo dużą dostępność produktów. Nikt nie chce czekać z rozpoczęciem inwestycji na to, aż producent wykona zamówienie dopiero po jego złożeniu. Stany magazynowe firmy, w której ofercie znajduje się sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych, powinny więc zabezpieczać minimum kilka tysięcy produktów gotowych do wyjścia z magazynu od ręki. Kolejna kwestia to mobilność. Ta dotyczy zarówno opcji montażu, jak i transportu. Czasy, w których szukanie oferenta ograniczamy tylko do swojej lokalizacji, dawno powinny już odejść do lamusa. Klienci cenią więc sobie firmy, w których sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych nie jest ograniczona terytorialnie i dowóz zamówienia w obrębie Polski, a nawet poza jej granice jest możliwy.
     
  • Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych – kompleksowo czy nie? Ta kwestia dotyczy już indywidualnych oczekiwań i preferencji klienta. Wielu zamawiających oczekuje jednak usługi kompleksowej. Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych powinna obejmować zatem również możliwość dowiezienia zamówienia we wskazane miejsce oraz montaż ogrodzeń. Statystyki pokazują, że właśnie takich ofert odbiorcy poszukują najczęściej.
     
  • Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych – serwis i wsparcie. Choć w wielu firmach to wartość dodana, której nie ma w ogóle w ofercie, liczni klienci chcieliby móc nawiązać współpracę długofalową, która odciążyłaby ich w szukaniu już na etapie eksploatacji ogrodzenia firm, które zajmą się serwisem, przeglądami czy ewentualnymi naprawami. Jeśli zatem w ofercie jest sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych, powinien być w niej również serwis, naprawy i możliwość zamówienia ekipy, która naprawi powstające z czasem uszkodzenia.
     
  • Sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych – cena. Choć ten aspekt zostawiliśmy na koniec, nie jest on wcale najmniej ważny. Cena w czasach wszechobecnej drożyzny ma bardzo duże znaczenie. Nie oznacza, że klienci szukają podejrzanie tanich ofert, ale równocześnie liczą, że sprzedaż hurtowa paneli ogrodzeniowych pozwoli dokonać zakupów w preferencyjnych i niższych niż detaliczne cenach.